ارزانترین کولر گازی 24000

ارزانترین کولر گازی 24000 خارجی خوب و کم مصرف در بازار ایران

اگر به دنبال ارزانترین کولر گازی 24000 خارجی خوب و کم مصرف موجود در بازار ایران هستید که کیفیت خوبی دارد و از پشتیبانی 10 ساله برخوردار است دارای مشخصات زیر می باشد.

کلمه ارزان خیلی زیباست اما این را هم باید فهمیده باشیم که ارزان بودن با خود یک سری معایبی هم با خود دارد. این حرف مطلق نیست و برخی اوقات میبینیم که یک کالایی ارزان هست و دارای کیفیت خوبی نیز می باشد. حال اینکه چطور تشخیص دهیم که کدام جنس تقلبی هست و کدام سالم توضیح خواهیم داد.

کولر گازی 24000 خارجی

کولر گازی سالم ترین خنک کننده برقی است که سرمایی که ایجاد می کند باعث بیماری نمی شود. وقتی ما کولر آبی داریم یعنی هر چی میکروب و آلودگی هست را به داخل هدایت می کنیم. از طرفی رطوبت حاصله از کولر آبی باعث خیلی از بیماریهای پوستی و استخوانی می شود. کولر گازی این خصوصیت را ندارد. کولر گازی اولا باعث می شود تا رطوبت از منزل بیرون برود و سرمای معقولی دارد چون قابل تنظیم است.

کولر گازی 24000  یکی از کولر گازی های استاندارد است که مناسب با 70% از منازلی است که در ایران وجود دارد. اغلب منازلی که در ایران ساخته شده با یک کولر گازی 24000 خنک می شود. کولر گازی 24000 برای یک مساحت 80 تا 90 متر عالی هست. کولر گازی 24000 خارجی باید دارای گارانتی اصلی باشد. فرض کنیم یک روز کنترل خراب شد یا گم شد آن موقع باید چکار کرد. باید به نمایندگی مراجعه کرد.

در حال حاضر تنها کولر گازی خارجی که با شناسنامه وارد کشور می شود و همه قطعات آن موجود هست کولر گازی کنوود هست. کنوود برای انگلستان هست که با حمایت شرکت پاکشوما وارد ایران می شود. یکی از این ظرفیت هایی که وارد ایران می شود کولر گازی 24000 کنوود است که سرد و گرم بوده و با موتور اینورتر و موتور روتاری وارد می شود.

کولر گازی کنوود توسط پاکشوما وارد می شود و دارای گارانتی 24 ماه و گارانتی 60 ماهه برای کمپرسور و پشتیبانی 10 ساله می باشد. پشتیبانی 10 ساله خیلی از گارانتی اهمیت دارد چون کولر گازی های خارجی تا چند سال اول سال به مشکل نمی خورد، این پشتیبانی به همه ما کمک می کند تا هیچ موقع در تهیه قطعات مشکل نداشته باشیم.

کولر گازی کم مصرف

ارزانترین کولر گازی 24000 خارجی موجود در ایران

همانطور که در بالا هم گفتیم ارزانترین بودن دلیل بر کم کیفیت بودن نیست. خیلی از مارکها هستند که همه میشناسند و خیلی هم خوب هستند اما به دلیل اینکه یک مرکزی برای خدمات دهی ندارند در ایران بدرد نمی خورند. مثلا شما بروید و کولر گازی سامسونگ یا ال جی بخرید، وقتی هیچ مرجعی برای پاسخ گویی ندارد در ایران خوب نیست. وقتی به هر دلیل برد یک کولر گازی سامسونگ خراب بشود نمی توانید برد اصلی را پیدا بکنید.

توجه توجه توجه.........

ما در این مقاله در مورد ارزانترین کولر گازی خارجی حرف زده ایم که دارای گارانتی واقعی هست. منظور این نیست که در بین کل کولر گازی ها این برندها جزو ارزانترین ها هست.

هر جایی هم بروید می گویند قطعه اصلی داریم در حالیکه اصلا اینطور نیست و تنها باید هزینه های بیهوده بکنید. بازار ایران اینطوری است. اگر می خواهید یک کولر گازی خارجی با خیالی آسوده بخرید حتما باید به مارک کنوود مراجعه کنید مگر اینکه در آینده بازار ایران باز شده و برندهای مختلفی وارد ایران شود. لازم به ذکر است که کولر گازی کنوود در هر ظرفیتی جزو 5 برند اول دنیا می باشد.

گارانتی و پشتیبانی در کولر گازی خیلی اهمیت دارد. کولر گازی کالای گرانی هست و نمی شود هر چند وقت یکبار عوض کرد پس در این شرایط اقتصاد ایران باید به دنبال کولر گازی کنوود باشید که هم اروپایی هست و هم کیفیت خیلی بالایی دارد. منظور از کیفیت هم کارایی کولر هست و هم نوع و میزان خنک کنندگی کولر هست.

خرید کولر گازی کنوود

خرید کولر گازی کنوود اینورتر 24000 با گارانتی پاک سرویس

کولر گازی کم مصرف خوب

کولر گازی از لحاظ مصرف برق یک مقدار بالا هست مگر این که یک سری از محصولاتی را خریداری کنید که کم مصرف هستند. این کم مصرف بودن تا 60% هست. یعنی اگر پول برق یک کولر گازی پرمصرف در ماه 200 تومان باشد پول برق این دسته از کولر گازی ها 80 تومان می باشد. بهترین کولر گازی ایرانی و خارجی با هم متفاوت است. کولر گازی خارجی در ایران دارای تنوع قیمتی زیادی هست اما در مورد ایرانی ها همه چیز مشخص هست چون شرکت در ایران وجود دارد و قابل استعلام می باشد در حالیکه در مورد کولر گازی خارجی اینطور نیست مگر کالاهایی که قانونی وارد می شوند.

کولر گازی هایی که دارای موتور اینورتر یا موتور روتاری گرید B هستند از مصرف کمی برخوردار هستند. مثلا تفاوت مصرف برق کولر گازی اینورتر با کولر گازی روتاری گرید B به 20 درصد می رسد.

کولر گازی اسپیلیت کنوود

کولر گازی اسپیلیت کنوود 30 هزار مدل aco30

کولر گازی 24000 کنوود

شاید بپرسید چرا در مورد کولر گازی کنوود حرف می زنید. چرا راجع به سایر برندهای کولر گازی حرفی نمی زنید. ایران یک کشوری هست که دارای اقتصاد بسته هست. هر تصمیمی که سیاستمداران بگیرند باید بر اساس آن حرکت کرد. در حال حاضر واردات کولر گازی و هر نوع لوازم خانگی خارجی به ایران ممنوع است. تنها برند خارجی که به هر دلیلی به صورت قانونی وارد ایران می شود مارک کنوود هست.

اگر به دنبال کولر گازی 24000 خارجی هستید باید از مارک کنوود خرید کنید وگرنه باید به دنبال مارکهای ایرانی باشید. ما در مارکهای ایرانی هم دارای بهترین ها هستیم. بهترین مارک کولر گازی ایرانی هم مشخص است که در مقاله ای جداگانه در مورد آن توضیح خواهیم دارد. ارزانترین کولر گازی 24000 در مارکهای ایرانی هم می توان به کولر گازی ایران رادیاتور و پاکشوما اشاره کرد. البته کیفیت و کارایی ایران رادیاتور را نمی توان با کولر گازی پاکشوما مقایسه کرد به همین جهت هم کولر گازی پاکشوما گرانتر از ایران رادیاتور است.

قیمت کولر گازی کنوود و پاکشوما

خیلی از مردم در تماس با ما می گویند که از کنوود و پاکشوما خیلی مارک هست که کولر گازی آنها ارزانتر از این 2 مارک هست. در جواب باید بگوییم که اگر همین برندهای خارجی که مانند ال جی، او جنرال یا سامسونگ و یا جنرال، اگر بخواهد بر اساس گارانتی واقعی و پشتیبانی 10 ساله قیمت گذاری بشود مطمئن باشید که قیمت آنها خیلی گران تر از کنوود خواهد بود.

برای مثال وقتی می خواهید کولر گازی گری بخرید، همان موقع به گارانتی تقلبی که روی برگه گارانتی وجود دارد ارتباط بگیرید و یک قطعه آن را بخواهید و بگویید از قبل یکی دیگه داریم و یک قطعه آن را می خواهیم، امکان ندارد داشته باشد. البته گاهی این بهانه را می آورند که این مدل قدیمیه و قطعاتش نیست در حالیکه در پشتیبانی 10 ساله این بهانه ها معنی ندارد. گارانتی داشتن مهم نیست، پشتیبانی مهمتر است.

  • کولر گازی پاکشوما روتاری 24000 سرد و گرم
  • کولر گازی 24000 کنوود روتاری سرد و گرم
  • کولر گازی 24000 کنوود اینورتر سرد و گرم
  • کولر گازی 24000 پاکشوما اینورتر سرد و گرم
  • {{content-4}}
  • {{content-5}}
  • 38/000/000 تومان
  • 45/000/000 تومان
  • 52/500/000 تومان
  • 50/000/000 تومان
  • {{content-4}}
  • {{content-5}}

راههای ارتباطی با ما

تماس با کنوود

تماس با کنوود

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *