ظرفشویی کنوود یا پاکشوما

ماشین ظرفشویی کنوود یهتر است یا پاکشوما؟

ظرفشویی کنوود یا پاکشوما بهتری است.سئوال مهمی است که در مورد خرید ظرفشویی کنوود و پاکشوما مطرح است که باعث شده تا ما در مورد آن توضیحاتی بدهیم.

ابتدا راجع به کنوود حرف می زنیم. کنوود از شرکتهای بسیار قدیمی در عرصه لوازم خانگی در دنیا است. شرکت کنوود با نوشتاری انگلیسی kenwood از برندهای قدیمی است که در انگلستان پایه گذاری شد. بعد از پیشرفت صنایع جهان از تکنولوژی به های تکنولوژی اکثر مارکهای جهان محصولات خود را برای ارزانتر تمام شدن به چین انتقال دادن. چین کشوری است که به سفارش نگاه می کند. شما می توانید بهترین کیفیت را از کارخانه های چین بخواهید و همینطور می توانید کیفیت درجه 2 یا 3 از آنها بخواهید. برندهای معتبر جهان همیشه بهترین کیفیت را از چین در خواست می کنند و به همین جهت به عنوان مثال ظرفشویی ساخت انگلیس با چین تفاوتی ندارد. از طرفی اینکه برای چه قاره ای سفارش داده می شود نیز مهم است. به عنوان مثال سفارش اروپا با سفارش آسیا یا آمریکا فرق دارد.

شرکت پاکشوما

پاکشوما یک شرکت معتبر ایرانی است که بیش از 50 سال در زمینه تولیدات لوازم خانگی تجربه دارد و همیشه جزو بهترین های ایرانی بوده است. به دلیل امکانات سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمندی که دارد توانسته بود شرکت LG را متقاعد کند تا لباسشویی و ظرفشویی ال جی در پاکشوما تولید شود. امروزه ماشین ظرفشویی پاکشوما و لباسشویی پاکشوما توانایی رقابت با برندهای اروپایی را دارد اما به دلیل ضعفی که همه شرکتهای ایرانی در زمینه صادرات محصولاتشان دارنند نمی توانند محصولات خود را به اروپا صادر کنند.

انواع ماشین ظرفشویی کنوود

شرکت کنوود دارای دو دسته لوازم خانگی است که یکی لوازم خانگی کوچک مانند مخلوط کن و آبمیوه گیری و … و لوازم خانگی بزرگ مانند لباسشویی و یخچال فریزر و ظرفشویی. شرکت کنوود در زمینه لوازم خانگی بزرگ هیچ زمانی متولی مطمئنی نداشته تا اینکه از سال 2021 شرکت پاکشوما وارد این برند شد و محصولات کنوود را با ضمانت نامه پاک کشو وارد ایران کرد. در حال حاضر بهترین ماشین ظرفشویی کنوود که وارد ایران شده است ظرفشویی کنوود KD430 در 2 رنگ سفید و نقره است که دارای 7 برنامه بوده و از همه مهمتر این که دارای خشک کن 100% نیز هست. البته به مرور زمان مدلهای دیگر ظرفشویی کنوود نیز وارد بازار ایران خواهد شد.

ظرفشویی 3140 و 3141 هم از محصولات جدید کنوود می باشد که ظرفشویی کنوود 3141 دارای پنل کاملا لمسی بوده و از تولیدات 2023 می باشد.

ظرفشویی کنوود

انواع ماشین ظرفشویی پاکشوما

ظرفشویی های پاکشوما در حال حاضر به نسبت کنوود دارای تنوع بیشتری است. البته با گذشت زمان مدلهای بیشتری از ظرفشویی کنوود نیز وارد ایران خواهد شد. شرکت پاکشوما دارای 3مدل ظرفشویی 15 نفره و یک مدل ظرفشویی 14 نفره دارد. بهترین ظرفشویی پاکشوما 15 نفره به ظرفشویی پاکشوما 3511 و ظرفشویی 3512 تعلق دارد. البته از نیز امکانات در بین ظرفشویی های 15 نفره تفاوتی وجود ندارد اما بین ظرفشویی 14 نفره و 15 نفره یک تفاوت وجود دارد و آن برنامه های آنها است.

ظرفشویی 15 نفره دارای 8 برنامه و 14 نفره دارای 7 برنامه است. البته ظرفشویی 3511 و 3513 دارای 8 برنامه و مدل 3512 که دارای پنل لمسی هم می باشد دارای 7 برنامه می باشد. تفاوت ظرفشویی های 15 نفره با هم در پنل دیجیتال آنها است. مثلا پنل دیجیتالی ظرفشویی 3511 پاکشوما دارای پنل دکمه ای است اما 3512 و 3513 دارای پنل لمسی هستند.

ظرفشویی کنوود یا پاکشوما

ما راجع به دو برند حرف زدیم اما اینکه کدامیک بهتر است باید بگوییم که همیشه بین محصولات وارداتی و ایرانی تفاوت وجود دارد. البته ظرفشویی پاکشوما نیز همانطور که در بالا نیز اشاره شد دارای کیفیت بالایی هست به طوری که می تواند با برندهای خارجی رقابت کند اما در حال حاضر به دلیل اینکه ظرفشویی های ایرانی دارای خسک کن نیست باید بگوییم که ظرفشویی کنوود از پاکشوما کامل تر است.

یکی از دلایلی که ظرفشویی های ایرانی دارای خشک کن نیستند این است که با قرار دادن هیتر درون ظرفشویی هم مصرف برق به شدت زیاد می شود و هم قیمت آن با برندهای خارجی نزدیک می شود. در ایرا نیز بین ایرانی و خارجی همیشه خارجی را ترجیح می دهند که این به فرهنگ ما و همچنین بد بودن برخی از اجناس ایرانی مربوط می شود.از لحاظ ابعاد نیز همه ظرفشویی های ایرانی و خارجی یکسان هستند. البته منظور ارتفاع و عرض ظرفشویی می باشد.

لازم به ذکر است که از لحاظ متریال ساخت نیز بین ظرفشویی پاکشوما و کنوود تفاوتهای اندکی وجود دارد. البته تا یادمان نرفته بگوییم که موتورهای ظرفشویی کنوود از نوع اینورتر و کم مصرف هستند به همین دلیل می توانند خشک کن درون ظرفشویی قرار می دهند.

تماس با کنوود

تماس با کنوود

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *