قیمت کولر گازی ایستاده صنعتی

قیمت کولر گازی ایستاده صنعتی ایرانی با گارانتی اصلی

قیمت کولر گازی ایستاده صنعتی ایرانی با گارانتی اصلی به شرح زیر می باشد. قیمتهای فوق برای مصرف کننده نهایی می باشد.

امروزه کولر گازی از مهمترین وسایل سرمایش با صرفه و سالم در دنیا است. امروزه شرکتها، اداره جات و کارخانه ها دیگر از کولر آبی استفاده نمی کنند چون کولر گازی هم سرمای طبیعی دارد و هم سالم است. با وجود کولر گازی دیگر نباید از گرم بودن محیط نگران باشید مخصوصا در محیط های بزرگ و صنعتی. وجود کولر گازی هم سرمای محیط را به صورت طبیعی تامین می کند و هم از وجود گرد و غبار در محیط جلوگیری می کند.

کولر گازی های ایستاده دارای ظرفیت های بزرگی هستند که بسته به مساحتی که قرار است در آن قرار بگیرید متفاوت است. کولر گازی ایستاده صنعتی دارای ظرفیت 48000 تا 80000 است که بسته به محیط دارد.

گارانتی کولر گازی ایستاده

کولر گازی های ایستاده به دلیل فناوری پیشرفته ای که دارند کمتر با برند ایرانی تولید و یا مونتاژ می شوند. قیمت کولر گازی ایستاده اغلب گران است و نیاز به برق 3 فاز دارد اما به دلیل این که این دست از کولرها برای اداره جات و مراکز صنعتی بزرگ بکار می روند دارای برق 3 فاز هستند. بهترین کولر گازی ایستاده ای که با برند ایرانی و با کیفیت عالی تولید می شود، کولر گازی پاکشوما است که دارای چند نوع است. کولر گازی 48000 پاکشوما و 60000 پاکشوما، دو نوع متداول می باشد.

کولر گازی ایستاده با برند کنوود نیز که یک برند خارجی اما با گارانتی اصلی است هم در ایران وارد می شود اما اسپیلت خانگی کنوود برای مساحتهای کوچک در ایران وارد شد که کولر گازی کنوود 24000 اینورتر می باشد گارانتی کنوود و پاکشوما با شرکت پاک سرویس می باشد.

قیمت کولر گازی ایستاده صنعتی ایرانی

کولر گازی های ایستاده خارجی با برندهایی نظیر آکس، گری، تراست، ال جی و سامسونگ و خیلی برندهای دیگر در ایران وجود دارنند اما هیچ کدام از این برندها با شناسنامه رسمی شرکتی وارد نشده و همگی در حال حاضر دارای گارانتی اصلی نمی باشند. قیمت این دسته هم به نسبت بقیه برندهای ایرانی ارزان تر است اما چون قیمت کولر گازی ایستاده صنعتی خیلی گران است نمی شود ریسک بدون گارانتی بودن آن را خرید. از طرفی کارخانجات و اداره جات ایرانی موظف هستند که کولر گازی ایرانی بخرند.

قیمت کولر گازی ایستاده صنعتی عبارتند از:

  • کولر گازی پاکشوما 48000 با موتور اسکرول
  • کولر گازی پاکشوما 60000 با موتور اسکرول
  • 122،000،000 میلیون تومان
  • 130،000،000 میلیون تومان

البته این قیمتها به عنوان پایه اعلام شده و امکان دارد در بازار بر حسب موجودی و شرایط بازار بالا و پایین شود. این قیمتهایی که اعلام شده قیمتهای شرکت می باشد.

از کجا کولر گازی ایستاده ایرانی بخریم؟

ایران بازاری دارد که در لحظه قابل تغییر است. گاهی اینقدر کولر گازی ایستاده زیاد است که برخی با قیمت پایین می فروشند و برخی زمانها هم اینقدر کم است که باید با قیمت خیلی گرانی تهیه کرد.بهترین روش برای خرید انواع لوازم خانگی، خصوصا کولر گازی که نصب گران و قیمت بالایی دارد، خرید کولر گازی پاکشوما از نمایندگی فروش پاکشوما می باشد.

راههای ارتباطی با ما

تماس با کنوود

تماس با کنوود

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *