کولر گازی کنوود مدل aco 24

کولر گازی کنوود مدل aco 24 با موتور روتاری سنگین

کولر گازی کنوود مدل aco 24 دارای ظرفیت 24000 می باشد که از موتور سنگین روتاری GMC بهره می برد. قیمت روز و مشخصات فنی کولر گازی به شرح زیر است.

کولر گازی 24000 کنوود یک کولر گازی خانگی است که برای مکان هایی که برق تک فاز دارند استفاده می شود. کنوود ساخت انگلستان است که در ایران با شناسنامه رسمی کنوود وارد ایران شده است. کولر گازی 24000 برای یک محیط 80 تا 100 متری کافی است. یکی از ویژگی های کولر گازی کنوود ACO این است که دارای موتور روتاری بوده و از همه مهمتر این که دارای گارانتی رسمی شرکت کنودد می باشد.

معمولا در ایران مارک های خارجی دارای گارانتی اصلی نیستند و فقط برای نصب گارانتی می کنند و اگر زمانی کولر گازی به مشکل بخورد پاسخگو نیستند.

قیمت کولر گازی کنوود

موتور روتاری کولر گازی کنوود

موتور روتاری از جدیدترین موتورها برای کولر گازی است. البته موتور روتاری، سالها است که استفاده می شود اما موتور روتاری های جدید از نوع GMC بوده و خیلی به نسبت موتورهای روتاری قویمی یهینه تر شده است. منظور از بهینه شده یعنی هم از لحاظ قدرت و هم صدا و هم مصرف برق بهتر شده است. موتور روتاری از طریق چرخش 360 تیغه عملیات مکش و تراکم گاز را انجام می دهد به همین جهت شما با پرتاب باد سرد و قدرتمندی روبرو می شوید. کمپرسور روتاری از موتور پیستونی کوچک تر است اما به دلیل نداشتن سوپاپ از تلفات هیدرولیکی جلوگیری می کند و همین به قدرت بالا و مصرف پایین برق کمک می کند.

کولر گازی کنوود ACO24

کولر گازی کنوود مدل aco 24

کنوود دارای تنوع زیادی در کولر گازی است که نمونه پرفروش آن کولر گازی کنوود aco است. کولر گازی های aco کنوود در ظرفیت های مختلفی تولید و وارد ایران می شود. لازم به ذکر است که کد کولر گازی aco مخصوص ایران است که از طرف شرکت کنوود برای ایران تعریف شده است و همین موضوع کمک می کند تا افراد سودجو نتواند کولر گازی تقلبی بفروشند.

کولر گازی کنوود aco24 دارای ظرفیت 24000 می باشد. همانطور که در بالا هم اشاره شد کولر گازی 24000 را می توانید در مکانهایی که مساحت آنها 80 تا 100 متر هست استفاده نمایید. شرکت کنوود کولر گازی های بزرگتری هم دارد که برای خانه مناسب است. به عنوان مثال کولر گازی کنوود 30000 که برای 100 تا 130 متر مناسب است. کولر گازی های aco با برق تک فاز کار می کنند و می توانید در هر جایی استفاده کنید اما کولر گازی 30000 با برق 3 فاز  کار می کنند.

مدت زمان گارانتی کولر گازی کنوود aco24

کولر گازی های کنوود دارای 18 ماه گارانتی از زمان نصب دارنند. بعد از نصب کولر گازی توسط شرکت کنوود که زیر پوشش شرکت پاکشوما است، گارانتی آغاز می شود. کمپرسور کولر گازی aco کنوود نیز 5 سال است و به طور کلی کولر گازی کنوود دارای 10 سال پشتیبانی می باشند. 10 سال پشتیبانی همان چیزی است که مدلهای تقلبی کنوود ندارند. زمانی که کولر گازی کنوود با کدهای متفرقه را می خرید و کارت گارانتی را درون آن مشاهده می کنید، فقط برای نصب است که پول نصب را هم در هنگام نصب با روشهای مختلف از خریدار می گیرند، پس حتما با مراجعه به نمایندگی فروش کولر گازی کنوود انواع محصولات خود را تهیه کنید.

قیمت کولر گازی کنوود aco24

قیمت کولر گازی کنوود 24000 دارای 2 قیمت است. قیمتی که ما در جدول زیر اعلام می کنیم، قیمت کنوود با گارانتی رسمی است نه بدون گارانتی. کولر گازی 24000 کنوود با موتور روتاری و اینورتر تولید می شود. قیمت کولر گازی اینورتر به دلیل کم مصرف تر بودن به نسبت کولر روتاری گران تر می باشد اما این تفاوت آنقدر چشم گیر نیست اما در قیمت با هم تفاوت چشمگیری دارند.

  • کولر گازی کنوود 24000 روتاری
  • کولر گازی کنوود 24000 اینورتر
  • {{content-2}}
  • 41/000/000 تومان
  • 52/900/000 تومان
  • {{content-2}}
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *