قیمت ساندویچ ساز کنوود

لیست قیمت ساندویچ ساز کنوود اصل 4 خانه

لیست قیمت ساندویچ ساز کنوود اصل 4 خانه با گارانتی اصالت کالا و ضمانت نامه 1/5 ساله با مدل و ساخت کشورهای مختلف به شرح زیر است. بهترین ساندویچ ساز کنوود به مدلهای زیر اختصاص دارد که از طریق خرید اینترنتی و حضوری قابل خرید است.

ساندویچ ساز کنوود خوبه؟

کنوود یک برند قدیمی است که در جهان و ایران شناخته شده است. همواره مارک کنوود با ساختاری قدرتمند در ایران حضور داشته و به دلیل تقاضای زیادی که برای محصولات کنوود وجود دارد، شرکت کنوود بازار ایران را از دست نداده است. تقاضای زیاد ناشی از کیفیت بالای آن است. یکی از محصولات کنوود، ساندویچ ساز کنوود است. ساندویچ ساز کنوود به 2 صورت در بازار وجود دارد که قیمت ساندویچ ساز کنوود براساس این دو نوع تعیین می شود.

  1. ساندویچ ساز کنوود سفارش اروپا
  2. ساندویچ ساز سفارش آسیا
ساندویچ ساز کنوود خوبه

ساندویچ ساز کنوود خوبه

از کجا ساندویچ ساز کنوود اصل را بخریم؟

مهمترین ایرادی که بازار ایران دارد وجود محصولات تقلبی است. خیلی از فروشگاه ها اطلاعات کاملی از محصول ندارند و به هر نحوی به دنبال فروش هستند و تنها به مارک توجه دارند در  صورتی که تجارت امروز ریزه کاریهای زیادی دارد که باید از آن مطلع بود. بهترین مرجع برای هر خرید و خدمات پس از فروش از محصولات کنوود، نمایندگی کنوود در ایران است. کلیه شهرهای ایران دارای نمایندگی فروش هستند. در صورتی که نتوانستید با نمایندگی ارتباط بگیرید به سایت رسمی کنوود مراجعه کرده و اطلاعات خود را کامل کنید.

ساندویچ ساز کنوود 4 خانه

ساندویچ ساز کنوود 4 خانه

لیست قیمت ساندویچ ساز کنوود

لیست قیمت برگه ای است که زیاد نمی توان به آن اعتماد کرد چون لیست قیمت را هر کسی می تواند تغییر دهد اما با مراجعه به آن می توانید از میانگین قیمت مطلع شوید. لیست قیمت ساندویچ ساز کنوود به تفکیک سفارش اروپا و آسیا و مدل به شرح زیر است.

ساندویچ ساز کنوود مدل smp94 سفارش اروپا 3/850/000 تومان
ساندویچ ساز کنوود smp94 سفارش آسیا 2/450/000 تومان
ساندویچ ساز کنوود 640 سفارش اروپا توقف تولید
ساندویچ ساز کنوود 640 سفارش آسیا توقف تولید
لیست قیمت کنوود

لیست قیمت کنوود

تفاوت قیمت ساندویچ ساز کنوود سفارش اروپا و آسیا

کنوود محصولات خود را از سال 2000 در چین تولید می کند. چین در ایران دارای محبوبیت نیست اما برندهای جهانی مانند کنوود محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید می کنند و به هیچ طریقی کیفیت محصولات را برای سود بیشتر از بین نمی برند. جنس درجه یک چین حتی از آلمان و انگلستان هم بهتر است. کیفیت مواد اولیه و موتور سفارشات اروپا استاندارد A جهانی را دارد اما سفارش آسیا استاندارد B استاندارد را دارد و همین باعث تفاوت قیمت شده است.

راههای ارتباطی با ما:
سید امیر رسولی
09123483002
02166887973
02166355975
amir_rasouli200814@yahoo.com

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *