نمایندگی انحصاری کنوود

نمایندگی انحصاری کنوود در ایران

نمایندگی انحصاری کنوود در ایران توسط دو شرکت انجام می گیرد. تهران بوران نمایندگی خدمات پس از فروش و نمایندگی فروش کنوود تهران که آدرس و تلفن هر دوی آنها در زیر آمده است. برای خرید، تعمیر و تامین قطعات یدکی کنوود با شماره های زیر ارتباط بگیرید.

نمایندگی انحصاری کنوود در ایران

شرکت کنوود از جمله برندهای فوق العاده قدرتمند در زمینه تولید و فروش محصولات برقی کوچک و بزرگ خانگی است. ایران از مشتریان بزرگ شرکت کنوود انگلیس است که همه محصولات آن از طریق نمایندگی های آن به فروش می رسد. حجم فروش محصولات کنوود با فیلیپس و بوش برابری می کند. لوازم خانگی بزرگ و کوچک دو فیلد جداگانه ای در صنعت لوازم خانگی است و بازار آنها نیز با هم متفاوت است. محصولات بزرگ کنوود توسط شرکت پیشگام الکترونیک انجام می گیرد اما نمایندگی فروش کنوود توسط افراد خاص که در سطح شهرها هستند انجام می گیرد.

شرکت تهران بوران شرکت واردکننده کنوود است که کار پشتیبانی بعد از فروش را انجام می دهد. تهران بوران کلیه محصولات را گارانتی کرده و تا زمان گارانتی و بعد از گارانتی نیز پشتیبانی انجام می دهد. آدرس و تلفن شرکت تهران بوران و نمایندگی فروش کنوود تهران به شرح زیر است. فروشگاه کنوود در تهران اکثر کالاهای کنوود که با گارانتی رسمی هستند را دارد. با مراجعه به این فروشگاه می توانید از نظرات کارشناسی و قیمت محصولات کنوود مطلع شوید.

انواع محصولات کنوود

محصولات کنوود به 2 دسته تقسیم می شود. دسته اول محصولات کوچک هستند مانند مخلوط کن یا آب میوه گیری و محصولات بزرگ مانند لباسشویی کنوود یا کولر گازی کنوود و یا ظرفشویی کنوود. این دو دسته دارای 2 نوع گارانتی هستند.  نمایندگی خدمات محصولات ریز کنوود توسط شرکت تهران بوران و نمایندگی فروش محصولات بزرگ کنوود توسط شماره های زیر می باشد. برای نصب و خدمات پس از فروش محصولات بزرگ کنوود هم می توانید با شرکت پاک سرویس تماس بگیرید. شماره پاک سرویس 1608 می باشد که باید بدون کد شهری گرفته شود.

نمایندگی فروش کنوود تهران

تهران- خیابان جیحون نرسیده به خیابان کمیل پلاک 67

تلفن: 66887973-021

مبایل: 09123483002

تهران بوران:

تهران- خیابان قائم مقام فراهانی نرسیده به مطهری پلاک 117

تلفن: 021-88312767

021-88312768

021-88312769

پاک سویس

تهران خ شهید بهشتی. تلفن 1608

راههای ارتباطی با ما

تماس با کنوود

تماس با کنوود

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *