نمایندگی رسمی کنوود در ایران

نمایندگی رسمی شرکت کنوود در ایران

شرکت کنوود از سال 1369 اولین نمایندگی رسمی کنوود در ایران را در تهران مستقر کرد و با ارائه خدمات فروش و مشاوره و خدمات پس از فروش کلیه محصولات کنوود را در سراسر ایران توزیع نمود. آدرس و تلفن نمایندگی مرکزی کنوود در تهران به شرح زیر آمده است.

نمایندگی فروش کنوود در غرب تهران

نمایندگی فروش کنوود در غرب تهران

شرکتهای تولیدکننده لوازم برقی برای اینکه بتوانند محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کنند به دو طریق عمل می کنند. یا به شخص یا شرکتی در کشور مقصد نمایندگی فروش را اعطا می کنند تا آن کار توزیع و خدمات پس از فروش کنوود را انجام دهد. راه دوم که این روزها زیاد دیده می شود ایجاد سایت رسمی و فروش و تحویل محصولات به همه جای دنیا است. ایران ویژگی مهمی که دارد این است که هم دارای سایت رسمی کنوود و هم نمایندگی کنوود در ایران را دارد. هم می توان از طریق سایت و هم از طریق مراجعه به نمایندگی انواع محصولات کنودد را خریداری نمود.

نمایندگی شرکت کنوود

نمایندگی شرکت کنوود

نمایندگی رسمی کنوود در ایران

نمایندگی مرکزی کنوود در ایران توسط شرکت تهران بوران هدایت می گردد که از سال 1369 در ایران و تهران دایر گردید. این شرکت دارای دو مرکز فروش و خدمات پس از فروش است. مرکز اصلی خدمات پس از فروش کنوود در تهران خیابان قائم مقام فراهانی نرسیده به مطهری پلاک 117 قرار دارد.

نمایندگی کنوود در ایران

نمایندگی کنوود در ایران

نمایندگی مرکزی کنوود در تهران

نمایندگی مرکزی کنوود در تهران که همه محصولات موجود را با گارانتی اصلی به فروش می رساند. خصوصیات مهم نمایندگی تهران این است که هم در سایت کنوود و هم به صورت نمایشگاهی انواع محصولات برقی کنوود را می فروشد. آدرس و تلفن نمایندگی مرکزی کنوود به شرح زیر است.

تهران خیابان جیحون نرسیده به خیابان کمیل پلاک 67

تلفن:021-66887973/66355975

مبایل مدیریت: 09123483002

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *