خرید کولر گازی کنوود

خرید کولر گازی کنوود اینورتر 24000 با گارانتی پاک سرویس

خرید کولر گازی کنوود 24000 با کمپرسور روتاری اینورتر با گارانتی پاک سرویس از طریق سایت و فروشگاه مرکزی کنوود در تهران با قیمت ارزان انجام پذیر است.

کنوود مارک بسیار خوبی در لوازم خارجی است که در تمامی بازارهای دنیا حضور دارد. کنوود یک مارک انگلیسی است که در ایران زیر نظر شرکت معتبر پاکشوما کار می کند کولر گازی از جمله کالاهایی است که هر ساله تعداد خرید و نصب آن افزایش می یابد. تعداد فروش کولر گازی در ایران روز به روز در حال افزایش است که دلیل آن معایبی است که کولر آبی دارد.

معایب و مزایای کولر گازی و آبی

کولر آبی هم نمی تواند محیط را به اندازه کافی خنک کند و هم هوای درن محیط را به شدت آلوده می کند. کولر گازی به هیچ عنوان این ایراد بزرگ را ندارد. کولر آبی تمامی آلودگی از بیرون را به درون محیط هدایت می کند و هوای درون خیلی مرطوب می شود. رطوبت بیش از اندازه محیط باعث بدن درد و آسیب های جدید به بدن می شود با توجه به اینکه اصلا مطلوبیت کافی را ایجاد نمی کند. کولر گازی دقیقا برعکس کولر آبی است.

کولر گازی نه تنها هوای داخل را مرطوب نمی کند بلکه هوای درون محیط خشک هم می شود و به بدن آسیب نمی رساند. با فیلترهایی که در کولر گازی وجود دارد، هوای داخل را تمیز می کند و شما هوای سالم را تنفس می کنید. درست است که قیمت کولر گازی کنوود خیلی گران تر از کولر آبی است اما به هیچ عنوان مطلوبیتی که کولر گازی ایجاد می کند، کولر آبی ندارد. کولر گازی اینورتر حداقل تا 20 سال نیازی به هیچ هزینه های جانبی ندارد اما کولر آبی باید هر ساله پوشال عوض بشود و یا بعد از چند سال، کف آن می پوسد و باید عوض شود.

کولر گازی کنوود 24000

کولر گازی از ظرفیت های متفاوتی برخوردار است و بسته به مساحتی که در آن قرار می گیرد قابل تغییر است. برای خرید کولر گازی کنوود اینورتر می توانید یا به بازار و یا نمایندگی فروش کولر گازی کنوود مراجعه کرد. کولر گازی کنوود 24000 برای یک مساحت 80 تا 100 متر کافی است. برای اینکه بهترین سرما از کولر گازی دریافت شود باید چند مورد رعایت شود.

  • کمپرسور و پنل هر سال تمیز شود.
  • کمپرسور در معرض آفتاب نباشد.
  • فیلتر های پنل هر 2 ماه یک بار تمیز شود.
  • منافذ ورودی و خروجی بسته باشد.
  • حدالامکان پنل در معرض گرما نباشد.

خرید کولر گازی اینورتر

خرید کولر گازی کنوود 24000

خرید مقوله مهمی است که تقریبا همه مردم با آن درگیر هستند. در گذشته خریدار به بازار یا فروشگاه محله می رفت و با نظراتی که می گرفت خرید را انجام می داد. امروزه اولین کار برای خرید، رفتن به سایت های اینترنتی است و هر سایتی نیز بهترین نظرات را در مورد جنس خود می گذارند تا به فروش برسد. بهترین مرجع برای خرید کولر گازی کنوود، رفتن به سایت کنوود که مرجع اصلی است. درون سایت اصلی شما می توانید با مشخصات فنی درست روبرو شوید.

کولر گازی اینورتر کنوود

در سایت اصلی کنوود اگر محصولی دارای گارانتی باشد و در توضیحات و مشخصات فنی آمده باشد، حتما درست است. در بازار چاپ کارت گارانتی اصلا کاری ندارد و هر کسی که کولر گازی تقلبی وارد می کند می تواند با چاپ یک کارت گارانتی و هزینه ای بین 200 تا 300 هزار تومان که از خریدار دریافت می شود یک گارانتی تقلبی به آنها بدهند. با این تفاصیل برای خرید کولر گازی اینورتر کنوود یا به سایت اصلی و یا به نمایندگی کنوود مراجعه نمایید.

کولر گازی کنوود 24000 با دو موتور وارد می شود. موتور اینورتر که موتور کم مصرف با دوام بالا و موتور روتاری T1 تولید می شود. هر دو نوع از نوع اسپیلت دیواری هست. کمپرسور اینورتر به نسبت موتور روتاری T1 بین 10 تا 20% مصرف برق کمتری دارد. موتور اینورتر بین 60 تا 65% در کاهش مصرف برق موثر است و کمپرسور روتاری بین 40 تا 50%.

کولر گازی 24000 کنوود

کولر گازی کنوود با گارانتی پاک سرویس

همانطور که در بالا هم چند بار گفتیم، محصولات بزرگ کنوود توسط شرکت پاکشوما پوشش داده می شود. گارانتی محصولات کنوود نیز مانند محصولات پاکشوما توسط شرکت پاک سرویس انجام می شود. کولر گازی کنوود دارای 18 ماه گارانتی است که 5 سال گارانتی کمپرسور هم جداگانه شامل می شود شماره تلفن شرکت پاک سرویس 1608 می باشد که باید بدون کد شهری گرفته شود.

تماس با کنوود

تماس با کنوود

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *