قیمت کولر گازی کنوود 30000

قیمت کولر گازی کنوود 30000 سرد و گرم مدل ACO30

برای اطلاع از قیمت کولر گازی کنوود 30000 اسپیلت با موتور روتاری و اینورتر می توانید به لیست قیمت روز اعلامی از طرف شرکت کنوود که در زیر آمده مراجعه نمایید.

در ابتدا باید گفت که اصالت مارک کنوود برای انگلستان است و معروف ترین مارک لوازم خانگی و صوتی تصویری در انگلستان است. به طور کلی مارک های معروف اروپایی مانند انگلستان یا آلمان یا فرانسه دیگر وقت خود را برای تولید این دسته از لوازم خانگی نمی کنند و به همین دلیل تولید این دسته را تحت لیسانس کنوود در چین تولید می کنند. به عنوان مثال صنایع فولاد که یک صنعت آلوده کننده است دیگر در اروپا تولید نمی شود و به کشورهای جهان سوم سپرده شده است. این قضیه در لوازم خانگی هم صدق می کند.

مزایای کولر گازی کنوود 30000

کولر گازی کنوود 30000 برای یک محیط بین 100 تا 130 متر کافی است. کولر گازی 30000 کنوود دو حالته است. گرمایش و سرمایش. از فناوری سرمادهی در تابستان و فصل گرما و از گرما دهی در زمستان استفاده می شود. قطعات بکار رفته در ساخت کولر گازی همه از بهترین های دنیا است. میزان پرتاب باد در کولر گازی 30000 تا 16 متر واقعی می باشد که در 4 جهت است.

میزان مصرف برق کولر گازی های کنوود کم است حتی اگر موتور از نوع اینورتر نباشد. کولر گازی اینورتر کنوود تا 70% و کولر گازی روتاری تا 50% صرفه جویی انرژی دارد.

کولر گازی کنوود 30000

قیمت کولر گازی کنوود 30000 مدل ACO30

قیمت کولر گازی کنوود بسته به نوع موتور دارد. قیمت کولر گازی اینورتر گران تر از مدل روتاری بدون اینورتر است. قیمت در ایران ثابت نیست مخصوصا کالاهای خارجی به نرخ دلار بستگی دارد. با توجه به اینکه نرخ دلار مرتب در حال نوسان است به همین جهت باید به قیمت روز کولر گازی کنوود توجه کرد. قیمت روز هم دو نوع است.

  1. قیمت عمده فروشی
  2. قیمت مصرف کننده

قیمت عمده فروشی با قیمت مصرف کننده فرق دارد. البته قیمت عمده فروشی نیز بسته به تعداد خرید با هم فرق دارد. قیمتی که در جدول زیر مشاهده می کنید قیمت مصرف کننده می باشد چون قیمت عمده فروشی به تعداد بستگی ندارد نمی توان قیمت کولر گازی کنوود 30000 را اعلام کرد.

  • کولر گازی 30000 کولر با موتور روتاری سرد و گرم
  • کولر گازی 30000 کنوود روتاری اینورتر سرد و گرم
  • کولر گازی 30000 کنوود سرد روتاری
  • 54/350/000 تومان
  • 65/500/000 تومان
  • 70/300/000 تومان

کولر گازی کنوود مدل ACO30

کولر گازی نیز مانند هر کالای دیگری دارای کد می باشد. کولر گازی کنوود با ACO و ACI و ACP شروع می باشد. کولر گازی کنوود با کد ACO یعنی کولر گازی با موتور روتاری، کولر گازی ACI یعنی موتور اینورتر که I نشانگر اینورتر است و کد ACP مربوط به کولر گازی سرد پیستونی است.

قیمت کولر گازی کنوود

از کجا می توان کولر گازی کنوود خرید؟

بعد از همه اطلاعاتی که در مورد قیمت دریافت شد نوبت به خرید می رسد. اینکه از کجا بخریم مهم است. خیلی افراد هستند که در برندهای خارجی از نوع کپی استفاده می کنند. مثلا یک کولر گازی کپی کنوود وارد می شود، با چسباندن یک برچسب کنوود قیمت چند برابر می شود. یک برچسب اینورتر دروغی روی آن نصب می شود و قیمت دوباره چند برابر می شود در حالیکه این کولر گازی اصلا کنوود نیست. وقتی به قیمت توجه می کنی متوجه می شوید که از بازار ارزانتر است در حالیکه قیمت اصلی گران تر است. به عبارتی شما یک کولر گازی کنوود تقلبی خریداری کرده اید که قیمتش هم ارزانتر از بازار است و خیلی هم خوشحال هستید در حالیکه پول یک کالای تقلبی را پرداخت کرده اید.

کولر گازی کنوود

اگر توجه کنید کولر گازی تقلبی کنوود دارای کارت گارانتی است اما زمانیکه می خواهند برای نصب بیایند از شما می خواهند که پولی را فعال سازی گارانتی واریز کنید. قیمت نصب کولر گازی هم خیلی گران حساب می کنند. کولر گازی کنوود اصلی نیازی به واریز پول نیست بلکه کد محصول را پرسیده و کارشناس برای نصب خدمت خریدار می رسد. بهترین روش برای خرید کولر گازی کنوود 30000، خرید از نمایندگی فروش کنوود است. خرید از نمایندگی خرید شما را از هر لحاظ امن می کند.

تماس با کنوود

تماس با کنوود

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *