کولر گازی اسپیلیت کنوود

کولر گازی اسپیلیت کنوود 30 هزار مدل aco30

کولر گازی اسپیلیت کنوود 30 هزار مدل aco30 با قابلیت سرد و گرم را برای یک خانه 120 متری استفاده کنید تا لذت هوای سرد را در هوای گرم ببرید.

اول این که باید بگوییم که در خرید کولر گازی خیلی باید دقت کرد. برخی از کولر گازی ها با برندهای متفرقه است که اصلا نمی توان میزان خنک کردن آن را با برند های معتبر مقایسه کرد. برندهای اصلی در کولر گازی چند برند هستند که در ایران خیلی وارد و یا تولید می شود. شرکتهای ایرانی نیز در چند سال اخیر به تولید و مونتاژ و واردات انواع کولر گازی وارد شده اند. صنعت لوازم خانگی در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری کرده است و می توان به برخی محصولات لوازم خانگی ایرانی اعتماد کرد. به عنوان مثال لباسشویی پاکشوما یا یخچال فریزر امرسان یا یخچال فریزر الکترواستیل و برندهایی مانند هیمالیا از بهترین های ایرانی هستند.

بهترین کولر گازی ایرانی کدام مارک است؟

همانطور که در بالا هم گفته شد کارخانه های معتبر ایرانی نیز انواع کولر گازی تولید می کنند. وقتی حرف از بهترین می شود باید از همه لحاظ بهترین باشد. برای این که یک کولر گازی، بهترین باشد باید حتما قطعات بکار رفته در آن هم بهترین باشد. فن و گاز بکار رفته نیز باید بهترین باشد. برد ریموت کنترل هم باید خیلی خوب باشد چون اگر ریموت خراب شود و شما نتوانید ریموت کنترل پیدا کنید نمی توانید خیلی کارها را انجام دهید. بهترین کولر گازی های ایرانی عبارتند از:

  • پاکشوما
  • کنوود
  • امرسان
  • اسنوا

بهترین کولر گازی های خارجی دارای گارانتی اصلی

حالا می رسیم به کولر گازی های خارجی که در این مقاله بیشتر باید به کولر گازی اسپیلیت کنوود بپردازیم اما گفتیم که بهتر است که اطلاعات بیشتری در این مورد به شما داده شود. بهترین کولر گازی حال حاضر خارجی در ایران، کولر گازی کنوود است دلیل این امر این است که اولا کنوود از بهترین های دنیا است و با یک سرچ خارجی متوجه این امر خواهید شد. دوم این که محصولات کنوود دارای گارانتی اصلی در ایران می باشد. گارانتی فقط شامل نصب و یا مثلا 2 سال یا 18 ماه نیست. یک گارانتی باید علاوه بر گارانتی دارای پشتیبانی 10 ساله یا 5 ساله هم داشته باشد که کولر گازی اسپیلیت کنوود این دو نوع گارانتی را دارد. گارانتی کولر گازی کنوود توسط شرکت پاک سرویس که زیر نظر پاکشوما است می باشد.

کولر گازی کم مصرف

کولر گازی اسپیلیت کنوود 30 هزار

کولر گازی کنوود 30000 برای مساحت بزرگ است. اگر می خواهید مساحتی بین 100 تا 130 متر را خنک کنید می توانید از کولر گازی 30000 استفاده کنید. کولر گازی 30000 کنوود با موتور روتاری کم مصرف تولید می شود. با توجه به وارداتی بودن کولر گازی کنوود، با تغییرات نرخ ارز قیمت تغییر می کند. کولر گازی اسپیلیت برای محیط های مسکونی و محیط های کاری مناسب است، البته اگر به مساحتی که در نظر گرفته اید مناسب باشد. برای یک مساحت 200 متری حتما باید کولر گازی ایستاده خرید کنید.

قیمت کولر گازی کنوود

در کولر گازی 30000 کنوود از گاز r410 استفاده شده است که در کیفیت سرمادهی تاثیر دارد. البته گاز r410 در کولر گازی کنوود 24000 و سایر ظرفیت ها استفاده شده است. نوع گاز و موتور در کیفیت سرمادهی و گرمادهی تاثیر منفی و مثبت دارد. بهترین گاز برای کولر گازی، گاز r410 و بهترین کمپرسور، موتور روتاری و اینورتر است.

کولر گازی کنوود 30 هزار دارای یک ریموت کنترل حرفه ای است که به واسطه آن می توانید تمامی امکاناتی که کولر گازی کنوود 30 هزار دارد را استفاده کنید. یک دکمه روی پنل کولر گازی قرار دارد که فقط برای خاموش و روشن کردن است پس حتما در نگهداری ریموت کنترل دقت نمایید.

کولر گازی کنوود مدل aco 30

انواع کولر گازی کنوود

کولر گازی کنوود در 2 نوع تولید می شود. کولر گازی سرد و گرم و کولر گازی سرد. کولر گازی سرد و گرم با موتور روتاری و موتور اینورتر تولید می شود.قدرت کولر گازی های کنوود هم با هم متفاوت است. انواع کولر گازی کنوود:

  • کولر گازی 9000 کنوود
  • کولر گازی 12000 کنوود
  • کولر گازی 18000 کنوود
  • کولر گازی 24000 کنوود
  • کولر گازی 30000 کنوود
  • کولر گازی ایستاده 48000
  • کولر گازی ایستاده 60000

کاربری کولر گازی 30000 کنوود

کنوود تنوع خوبی در کولر گازی دارد اما ما در مورد کولر گازی 30000 حرف می زنیم. کولر گازی کنوود aco30 یک کولر گازی سرد و گرم با ظرفیت 30000 هست. این کولر برای سرد و گرم کردن یک مساحت 130 تا 160 متری کافی است. با پره های 4 جهته ای که دارد همه جای مکان مورد نظر را به یک اندازه خنک می کند. معمولا سرد کردن از گرم کردن سخت تر است. گرما چون بالا می رود نیاز به پرتاب چند جهته باد ندارد اما سرما پایین می آید و باید مدام در گردش باشد. این کار را کولر گازی کنوود 30000 انجام می دهد.

کولر گازی کنوود 30000

کولر گازی کنوود اسپیلت

کولر گازی به کولر گازی اسپیلت و پنجره ای تقسم می شود. کولر گازی اسپیلت دارای کمپرسور و پنل جداگانه هست. همین عامل باعث می شود تا گرمای کمپرسور به داخل نیاید اما کولر گازی پنجره ای، چون موتور و پنل روی هم قرار دارد هم صدای خیلی زیادی دارد و هم مصرف برق بالایی دارد. از طرفی مقداری از گرما به درون محیط منتقل می شود. گرما حاصله از کولر گازی پنجره ای به محیط زیست هم آسیب جدی می زند.

راههای ارتباطی با ما

تماس با کنوود

تماس با کنوود

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *