کولر گازی کنوود روتاری

کولر گازی کنوود کمپرسور روتاری ظرفیت 30000 مدل aco30

کولر گازی کنوود روتاری در ظرفیت 30000 یکی از کولر گازی های پرقدرت اسپیلیت خارجی با کد aco است که یک محیط 130 متری را در کمترین زمان و با استهلاک کم خنک می کند.

کولر گازی یکی از کالاهایی است که براساس ظرفیتی که دارد نیاز به برق خاص هم دارد. مثلا شما نمی توانید یک کولر ایستاده 48000 را به برق تک فاز که در همه خانه ها هست وصل کنید چون کار نمی کند. بزرگترین اسپیلت که با برق تک فاز کار می کند، کولر گازی 30000 است. در ایران کولر گازی به کولر گازی خارجی و ایرانی تقسیم می شود. در خارج اینطور نیست و هر برندی که خوب باشد خرید و فروش می شود. یعنی مثلا به کولر گازی آلمانی و خارجی تقسیم نمی شود.

قیمت کولر گازی کنوود 30000

کولر گازی کنوود 30000 سرد و گرم مدل ACO30

کولر گازی روتاری کنوود

کولر گازی روتاری یک نوع موتور جدید است که روی کولر گازی نصب می شود. این موتور هم با چرخش 360 درجه ای که دارد عمل مکش و تراکم را انجام می دهد به همین جهت قدرت بالایی دارد. کمپرسورهای روتاری بزرگ که در کولر گازی بکار می روند در مقابل موتور پیستونی دارای ابعاد کوچکتری برخوردارند و همین باعث تعادل بهتر می شود. کمپرسورهای روتاری از استهلاک کمتری هم برخوردار هستند.

کولر گازی موتور روتاری

کول گازی کنوود روتاری 30000

کولر گازی های کنوود با دو موتور روتاری و اینورتر تولید می شود. موتورهای روتاری برای آب و هوای گرم و معتدل بکار می رود و از مصرف برق کمی هم برخوردار است. کولر گازی اینورتر کنوود نیز مانند کولر گازی روتاری ایت هم با مصرف برق کمتر که البته این کاهش مصرف آنقدر زیاد نیست. کولر گازی های روتاری کنوود در ظرفیت های مختلف تولید می شود. کولر گازی 24000 کنوود و کولر گازی 18000 و 9000 و 12000 از انواع کولر گازی های کنوود روتاری می باشد.

کولر گازی روتاری بهتر است یا اینورتر؟

کولر گازی ها از 3 نوع موتور بهره می برند. موتور روتاری، اینورتر و موتور پیستونی.موتور روتاری که در بالا توضیح داده شدو کمپرسور پیستونی به موتور سنگین معروف است که مصرف برق خیلی بالایی دارد و بیشتر در جنوب ایران استفاده می شود. موتور اینورتر مصرف برق کمی نسبت به کمپرسور پیستونی دارد اما با کارایی بیشتر. کولر گازی کنوود 30000 هم با موتور اینورتر و هم روتاری تولید می شود. قیمت کولر گازی 30000 روتاری ارزانتر از موتور اینورتر است.

به طور کلی اگر برای مناطق گرمسیری بخواهید خرید کنید موتور روتاری بهتر بوده و با آب و هوای بسیار گرم سازگارتر است اما اگر برای مناطق معتدل می خواهید بهتر است که از نوع اینورتر استفاده نمایید. البته هر دو نوع برای مناطق معتدل خوب است و بازدهی بالایی دارد.

راههای ارتباطی با ما

تماس با کنوود

تماس با کنوود

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *